Davy:Dělali se 3 typy AL bubnu a to pro M-72 N,K-750 s přední kyvkou a potom pro K 750 a dněpry s klasickou standartní přední vidlici.Na první pohled vypadají všechny stejně průměrově ale .
Buben na M-72 N měl menší rozteč dír na dráty o cca 12 a menší průměr kde se dávali emkové čelisti
Buben na první typy K 750 s malou kyvkou měl taky menší rozteč dír na dráty o cca 12mm ,ale už tam pasovali dněpří čelisti
Buben na K 750 a Dněpra kterých je dnes nejvíce a byli dělany jak s maznicema venku a vevnitř tak i bez maznic
Výchozí bod pro tebe je pokud máš na bubnech stejné rozteče dír na dráty ,tak to strčíš jak do káčka tak do dněpra.
Pokud máš na Dněpru nebo káčku ty atypické buny ,tak se jich zbav (musí se tam dávat delší dráty do kol)

Dělali se 3 typy průměru bubnu než to sjednotili na jednotný rozměr

Davy:Dělali se 3 typy AL bubnu a to pro M-72 N,K-750 s přední kyvkou a potom pro K 750 a dněpry s klasickou standartní přední vidlici.Na první pohled vypadají všechny stejně průměrově ale .
Buben na M-72 N měl menší rozteč dír na dráty o cca 12 a menší průměr kde se dávali emkové čelisti
Buben na první typy K 750 s malou kyvkou měl taky menší rozteč dír na dráty o cca 12mm ,ale už tam pasovali dněpří čelisti
Buben na K 750 a Dněpra kterých je dnes nejvíce a byli dělany jak s maznicema venku a vevnitř tak i bez maznic
Výchozí bod pro tebe je pokud máš na bubnech stejné rozteče dír na dráty ,tak to strčíš jak do káčka tak do dněpra.
Pokud máš na Dněpru nebo káčku ty atypické buny ,tak se jich zbav (musí se tam dávat delší dráty do kol)
[img]http://wildsovietboxer.lh.pl/K-750/m-72%20n.jpg[/img]
[img]http://wildsovietboxer.lh.pl/K-750/k-750%201959.jpg[/img]
Dělali se 3 typy průměru bubnu než to sjednotili na jednotný rozměr
[img]http://wildsovietboxer.lh.pl/K-750/m72%20k750%20tarcze%20kotwiczne.jpg[/img]
[img]http://wildsovietboxer.lh.pl/K-750/k750%20bebny.jpg[/img]
[img]http://wildsovietboxer.lh.pl/K-750/k750%20stary%20i%20nowy%20typ%20tarczy%20kotwicznej.jpg[/img]