Dobrý večer,
vlastním MT 16 a jsem s ním spokojen. Dnes bych se možná nebránil ani Dněpru 11. (Terény nevyhledávám)
Záleží tedy hlavně, kde chcete s motocyklem jezdit. Jednou za rok jezdím na zimní sraz do Řásné u Telče, a tam
se mi hnaná loďka již hodila. Ale v mém případě je to výjimečně.
Mám dva kamarády. Oba mají MT 16.
První z nich demontoval motor OHV a namontoval SW. Preferuje klidnější jízdu, občasný terén a méně řazení. V terénu se mu náhon loďky hodí.
Druhý má úplně odlišný styl jízdy. Zanechal OHV, terén nevyhledává a jezdí "na plný plyn". Ten právě tvrdí, že diferenciál a reduktor akorát zvyšuje spotřebu paliva a je to další zdroj poruch.
Já osobně jsem někde mezi nimi, ale spíše bych se malinko přikláněl ke druhému kamarádu, ač jsem zatím s diferenciálem žádný větší problém neměl. Na té silnici to nedostává takový záhul.
Jinak bych souhlasil s Drumbasem, raději bych v případě volby MT 16 diferenciál zkontroloval. Pozor ale na válečková ložiska. Měl jsem válečky po celém ponku a málem bych to obrečel
Se sedadly nemám zkušenost, koupil jsem motocykl již se dvěma sedadly.