od karlos14 » 10 čer 2014, 23:22
Ahoj a díky za rady.
Harley máš pravdu problém byl doopravdy ve svíčce, ale od začátku
V sobotu jsem vyrazil s přítelkyní k vodě, cestou, necestou, bahnem, křovím a ten výkon motoru se mi fakt nezdál, tak jsem večer projížděl fórum abych nachytal moudra, pač jako starej jawák těmle motorům vůbec nerozumím. Teď něco pro zasmání. Začal jsem vzduchovým filtrem, chvilku jsem koumal jak ho vyndat, pač je tam docela na knop a když se mi to povedlo a vítězoslavně jsem ho pozvedl, tak jsem byl záhy polit docela velkým množstvím oleje. Já blb čekal papírovou vložku a místo toho soudruzi okradli nějakého rybáře o sartunu, zchumlali jí, prolili olejem a super filtr je na světě

Nějak se mi moc nepovedlo zjistit jaké množství toho oleje tam má správně být, nejraději bych to nějak předělal na ten papírovej. Zatím jsem to vyčistil a zkusil jízdu bez filtru, jestli to nebude mí t vliv na funkci živočicháře. Vliv to nemělo, ale při té příležitosti jsem zjistil, že je studenej levej válec. Jak to má jen jeden vejfuk a já mám málo zkušeností, tak mi to fakt dříve nedocvaklo.Takže svíčke šla ven, vyčistil jsem jí trošku zmenšil vzdálenost na elektrodách a zkusil jiskru a zdálo se to v pořádku. Do toho dorazil na návštěvu můj tatík, takže jsem z něj hnedle udělal kulometčíka a opojen nenadálým zvýšením výkonu motoru s ním párkrát projel ulicí a bylo to fakt o něčem jiným. Jsem zvědav, kdy taťka zase přijde

No a včera to zase už makalo jen na jeden válec, takže jsem dal úplně novou svíčku a ejhle začlo to zase makat. Tak uvidím, jak se to bude chovat dál.
Co se týká geometrie, tak při akceleraci mi to táhne doprava, jinak jízda rovně se zdá docela v pohodě. Mám nefunkční třecí tlumič řízení, ať točím jak točím tou seřizovací korunkou, tak řidítka jdou furt stejně, to na to bude mít určitě také vliv. Jinak máte někdo odkaz na to , kterak seřídit tu geometrii??? Nevybavuji si, že bych to na fóru někde viděl
A pak bych měl prosbu jestli by někdo byl ochoton udělat mi fotku originál uchycení přední sedačky. Já jí mám po zásahu kutila a je na mě fak hodně nízko, takže mé fyzické vyčerpání přisuzuji skutečně blbé ergonomii za řidítkama, než tomu, že bych se s tou motorkou nějak pral.
Co se týká spotřeby, tak uvidím po nějaké delší cestě, zatím se pohybuji více méně v dotlačitelné vzdálenosti od domova.
Jinak fakt jsem nečekal, že mě jízda se sajdou na uralu tak chytne i přes "drobné" technické nedostatky

Ahoj a díky za rady.
Harley máš pravdu problém byl doopravdy ve svíčce, ale od začátku :roll:
V sobotu jsem vyrazil s přítelkyní k vodě, cestou, necestou, bahnem, křovím a ten výkon motoru se mi fakt nezdál, tak jsem večer projížděl fórum abych nachytal moudra, pač jako starej jawák těmle motorům vůbec nerozumím. Teď něco pro zasmání. Začal jsem vzduchovým filtrem, chvilku jsem koumal jak ho vyndat, pač je tam docela na knop a když se mi to povedlo a vítězoslavně jsem ho pozvedl, tak jsem byl záhy polit docela velkým množstvím oleje. Já blb čekal papírovou vložku a místo toho soudruzi okradli nějakého rybáře o sartunu, zchumlali jí, prolili olejem a super filtr je na světě :roll: Nějak se mi moc nepovedlo zjistit jaké množství toho oleje tam má správně být, nejraději bych to nějak předělal na ten papírovej. Zatím jsem to vyčistil a zkusil jízdu bez filtru, jestli to nebude mí t vliv na funkci živočicháře. Vliv to nemělo, ale při té příležitosti jsem zjistil, že je studenej levej válec. Jak to má jen jeden vejfuk a já mám málo zkušeností, tak mi to fakt dříve nedocvaklo.Takže svíčke šla ven, vyčistil jsem jí trošku zmenšil vzdálenost na elektrodách a zkusil jiskru a zdálo se to v pořádku. Do toho dorazil na návštěvu můj tatík, takže jsem z něj hnedle udělal kulometčíka a opojen nenadálým zvýšením výkonu motoru s ním párkrát projel ulicí a bylo to fakt o něčem jiným. Jsem zvědav, kdy taťka zase přijde :lol: No a včera to zase už makalo jen na jeden válec, takže jsem dal úplně novou svíčku a ejhle začlo to zase makat. Tak uvidím, jak se to bude chovat dál.
Co se týká geometrie, tak při akceleraci mi to táhne doprava, jinak jízda rovně se zdá docela v pohodě. Mám nefunkční třecí tlumič řízení, ať točím jak točím tou seřizovací korunkou, tak řidítka jdou furt stejně, to na to bude mít určitě také vliv. Jinak máte někdo odkaz na to , kterak seřídit tu geometrii??? Nevybavuji si, že bych to na fóru někde viděl :cry:
A pak bych měl prosbu jestli by někdo byl ochoton udělat mi fotku originál uchycení přední sedačky. Já jí mám po zásahu kutila a je na mě fak hodně nízko, takže mé fyzické vyčerpání přisuzuji skutečně blbé ergonomii za řidítkama, než tomu, že bych se s tou motorkou nějak pral.
Co se týká spotřeby, tak uvidím po nějaké delší cestě, zatím se pohybuji více méně v dotlačitelné vzdálenosti od domova.
Jinak fakt jsem nečekal, že mě jízda se sajdou na uralu tak chytne i přes "drobné" technické nedostatky :lol: