od serpico-3 » 13 úno 2014, 14:12
Ta otočka , kterou jsem popisoval v té "závratné" rychlosti byla se spolujezdcem, což je patrně výhoda, sám bych se asi neodvážil, ale na druhou stranu, jízda se 100kg spolujezdcem je zase o něčem jiném. Slíbil jsem večer v baru, že svezu obsluhujícího na závody kousek od nás a jelikož po ránu člověk ještě není v lati, tahal jsem zato, co to šlo, motorka byla najednou líná/byl to pořízek/a těšil jsem se na zatáčku, kterou mám najetou se svým spolujezdcem "komárem", pořádně jsem to rozjel,/bylo to z kopce/ , už jsem si najížděl , ale motorka se chovala úplně jinak a nechtěla zatočit, musel jsem těsně před zatáčkou ji srovnat a jet rovně, což naštěstí šlo...Dodnes jsem rád, že jsem dostal rozum..Proto otázka, najezdil jsem nejvíc s křížencem, což je v podstatě asi K 750, s M72 moc ne,mám ji rozebranou, ale mám dojem , že pérák má proti kyvce výhodu lepších jízdních vlastností na pěkné vozovce, protože kyvka je sice pohodlnější, ale motorka je celkově měkčí a nestabilnější..I když jsem jel se Saharou, tak ta taky byla tužší, proto taky wehrmacht hoši seděli jako pecky na rozdíl ode mě..Je sice pravda, že moje zadní tlumiče tlumení již trochu zapomněly, ale ta tuhost M 72 mi chybí..Je to jen můj dojem nebo na tom něco je?
Ta otočka , kterou jsem popisoval v té "závratné" rychlosti byla se spolujezdcem, což je patrně výhoda, sám bych se asi neodvážil, ale na druhou stranu, jízda se 100kg spolujezdcem je zase o něčem jiném. Slíbil jsem večer v baru, že svezu obsluhujícího na závody kousek od nás a jelikož po ránu člověk ještě není v lati, tahal jsem zato, co to šlo, motorka byla najednou líná/byl to pořízek/a těšil jsem se na zatáčku, kterou mám najetou se svým spolujezdcem "komárem", pořádně jsem to rozjel,/bylo to z kopce/ , už jsem si najížděl , ale motorka se chovala úplně jinak a nechtěla zatočit, musel jsem těsně před zatáčkou ji srovnat a jet rovně, což naštěstí šlo...Dodnes jsem rád, že jsem dostal rozum..Proto otázka, najezdil jsem nejvíc s křížencem, což je v podstatě asi K 750, s M72 moc ne,mám ji rozebranou, ale mám dojem , že pérák má proti kyvce výhodu lepších jízdních vlastností na pěkné vozovce, protože kyvka je sice pohodlnější, ale motorka je celkově měkčí a nestabilnější..I když jsem jel se Saharou, tak ta taky byla tužší, proto taky wehrmacht hoši seděli jako pecky na rozdíl ode mě..Je sice pravda, že moje zadní tlumiče tlumení již trochu zapomněly, ale ta tuhost M 72 mi chybí..Je to jen můj dojem nebo na tom něco je?