Chcete znát pravdu? Dura jsou strašný.
Ural je dodával na nových motocyklech i do EU, naštěstí po několikaletém tlaku ze strany EU distributora (děkuji) už mají všechny nové stroje Heidenau K-37 nebo K-28 (tuším, že v US už také loni vítězoslavně oznámili jejich používání, ale trvalo to).
Jelikož se od roku 1995 na každém novém stroji před prodejem svezu, tak vím, jak se chovají. Asi horší než Mitas 4.00x19. Boční tuhost žádná, směs divná. Po vyzutí je celá pneu zdeformovaná, takže ji málokomu vnutíte zdarma.
Tímto nedoporučuji ani Mitas (včetně Super Side), ty rád někomu prodám, pokud motocykl přijde do obýváku a nebude se na něm jezdit. Taktéž problém s boční tuhostí. Prostě jsou překonané.
Pro info hmotnosti pneu (o něčem svědčí):
Mitas 4.00 x 19 71P H-02 Reinf Super Side: 5,12 kg
Heidenau 4.00 x 19 71P K-37: 6,34 kg
... Duro 4.00x19 jsem nikdy nevážil, protože ve sběrném dvoře si odevzdané nové pneu zvážili sami

Chcete znát pravdu? Dura jsou strašný.
Ural je dodával na nových motocyklech i do EU, naštěstí po několikaletém tlaku ze strany EU distributora (děkuji) už mají všechny nové stroje Heidenau K-37 nebo K-28 (tuším, že v US už také loni vítězoslavně oznámili jejich používání, ale trvalo to).
Jelikož se od roku 1995 na každém novém stroji před prodejem svezu, tak vím, jak se chovají. Asi horší než Mitas 4.00x19. Boční tuhost žádná, směs divná. Po vyzutí je celá pneu zdeformovaná, takže ji málokomu vnutíte zdarma.
Tímto nedoporučuji ani Mitas (včetně Super Side), ty rád někomu prodám, pokud motocykl přijde do obýváku a nebude se na něm jezdit. Taktéž problém s boční tuhostí. Prostě jsou překonané.
Pro info hmotnosti pneu (o něčem svědčí):
Mitas 4.00 x 19 71P H-02 Reinf Super Side: 5,12 kg
Heidenau 4.00 x 19 71P K-37: 6,34 kg
... Duro 4.00x19 jsem nikdy nevážil, protože ve sběrném dvoře si odevzdané nové pneu zvážili sami :lol: