od pete » 10 pro 2016, 10:28
for romanovic24
Ještě k rozdílům K750 a MT12.
Přesný rok výroby MT12 od do nevím, ale Káčko nemělo zpátečku a hnanou sajdu, postupnou modernizací se z Káčka přešlo na označení řady MT (myslím, že pozdější název dněpr). Hlavní oblast modernizace byla v nové kubatuře motoru na 650 rozvody OHV, hranaté nádrže, el. soustava 12V (Mky a káčka 6V) apod. No a MT12 byla pro civilní trh s hnanou sajdou a zpátečkou, protože hnaná sajda byla doménou Mv750 vyráběných pouze pro armádu ve vyšší kvalitě zpracování (motorky pro civilní trh se tolik nekontrolovaly).
Takže tebou zvolený přístup výběru motorky je vzhledem k požadavkům nejrozumnější. Kup MT12 (nebo prostě stroj, který má hnanou sajdu, zpátečku, starší nádrž -kapku a zbytek doděláš dle tvých představ. Věř, že i z výrobních linek vyjížděly různě poskládané motorky tzv. co dům dal, protože pětiletka se neptala co je vyrobené, ale kolik kusů.
A co se týče technické u veteránů tak se tomu říká testace. Až budeš mít motorku hotovou tak jí musí zhodnotit komisař nějakého veteránského klubu a poté krajská komise, což může stát rozdílně. Nevím jaké mají zkušenosti ostatní kolegové, ale mě celková testace stála cca. 3.000,-Kč a následná roční 500,-Kč.
for romanovic24
Ještě k rozdílům K750 a MT12.
Přesný rok výroby MT12 od do nevím, ale Káčko nemělo zpátečku a hnanou sajdu, postupnou modernizací se z Káčka přešlo na označení řady MT (myslím, že pozdější název dněpr). Hlavní oblast modernizace byla v nové kubatuře motoru na 650 rozvody OHV, hranaté nádrže, el. soustava 12V (Mky a káčka 6V) apod. No a MT12 byla pro civilní trh s hnanou sajdou a zpátečkou, protože hnaná sajda byla doménou Mv750 vyráběných pouze pro armádu ve vyšší kvalitě zpracování (motorky pro civilní trh se tolik nekontrolovaly).
Takže tebou zvolený přístup výběru motorky je vzhledem k požadavkům nejrozumnější. Kup MT12 (nebo prostě stroj, který má hnanou sajdu, zpátečku, starší nádrž -kapku a zbytek doděláš dle tvých představ. Věř, že i z výrobních linek vyjížděly různě poskládané motorky tzv. co dům dal, protože pětiletka se neptala co je vyrobené, ale kolik kusů.
A co se týče technické u veteránů tak se tomu říká testace. Až budeš mít motorku hotovou tak jí musí zhodnotit komisař nějakého veteránského klubu a poté krajská komise, což může stát rozdílně. Nevím jaké mají zkušenosti ostatní kolegové, ale mě celková testace stála cca. 3.000,-Kč a následná roční 500,-Kč.