od hipik634-750 » 22 lis 2015, 18:55
zpatecka by se radila v prostoru za motorem u kardanove spojky u prevodovky je packa. bud mala bakelitova - v neutralu zaradis zpatecku, anebo velka leskla - to je jen manualni menic kvaltu misto slapani nohou. dobijeni je na dyl, nejdriv vyres ostatni. obvykle se zacina komplet rozebranim motoru a vycistenim vnitrku, overenim lozisek a stavu kliky a valcu a mazani. obvykle se to resi bud ruskym zpusobem, bud to jezdi dokud to jezdi, anebo poradne. nicmene ani poradne nezaruci, ze dycky dojedes

chvili si zajezdi a pak to rozeber. vycisti jen karburatory a nadrz a ventil nadrze a ono to uz pojede. dolej tam nejakej olej, nic s detergenty

M6A uplne staci. dopln olej v prevodovce a vzadu v prevodu, promaž hřídele mazničkama, vyměn duše. hod vyjezdenou baterku z auta do sajdy a muzes jezdit
zpatecka by se radila v prostoru za motorem u kardanove spojky u prevodovky je packa. bud mala bakelitova - v neutralu zaradis zpatecku, anebo velka leskla - to je jen manualni menic kvaltu misto slapani nohou. dobijeni je na dyl, nejdriv vyres ostatni. obvykle se zacina komplet rozebranim motoru a vycistenim vnitrku, overenim lozisek a stavu kliky a valcu a mazani. obvykle se to resi bud ruskym zpusobem, bud to jezdi dokud to jezdi, anebo poradne. nicmene ani poradne nezaruci, ze dycky dojedes :) chvili si zajezdi a pak to rozeber. vycisti jen karburatory a nadrz a ventil nadrze a ono to uz pojede. dolej tam nejakej olej, nic s detergenty :) M6A uplne staci. dopln olej v prevodovce a vzadu v prevodu, promaž hřídele mazničkama, vyměn duše. hod vyjezdenou baterku z auta do sajdy a muzes jezdit