od host » 04 pro 2012, 05:38
Vážený kolego, velmi obdivuji vaši odvahu tyhle kusy Fe + Al vzít jak jsou a vsadit do rámu

! Já osobně bych se na bezproblémovou provozuschopnost vůbec nespoléhal, tedy pokud bych přesně nevěděl, co kupuju.
Za mě mohu doporučit - očistit, otevřít, aspoň vizuálně zkontrolovat stav uvnitř, při té příležitosti v rámci možností přetěsnit a odstranit aspoň nejhorší viditelné průsery, kvůli kterým bych ev. musel znovu demontovat z moto. Pak je aspoň částečná záruka zachycení takových podstatných zneprovozňujících věcí, jako rýhy ve válci, podpálené ventily, spálená spojka, odrbané zuby převodů, poškozená ložiska atp.
Vážený kolego, velmi obdivuji vaši odvahu tyhle kusy Fe + Al vzít jak jsou a vsadit do rámu :D ! Já osobně bych se na bezproblémovou provozuschopnost vůbec nespoléhal, tedy pokud bych přesně nevěděl, co kupuju.
Za mě mohu doporučit - očistit, otevřít, aspoň vizuálně zkontrolovat stav uvnitř, při té příležitosti v rámci možností přetěsnit a odstranit aspoň nejhorší viditelné průsery, kvůli kterým bych ev. musel znovu demontovat z moto. Pak je aspoň částečná záruka zachycení takových podstatných zneprovozňujících věcí, jako rýhy ve válci, podpálené ventily, spálená spojka, odrbané zuby převodů, poškozená ložiska atp.