od Michal » 24 led 2021, 19:15
Nejsem specialista na Káčka, ale mě to připadá jako řádně zbastlené K750. Podle tvaru trubek rámu. Převodovka novějšího typu s uřezaným domečkem vzduchového filtru. Ta svíčka narvaná místo spínače neutrálu nemá chybu.
Schéma elektriky jako na Káčko, případně upravit podle přepínačů na řidítkách co tam máte (není na fotce).
Ten moderní alternátor má buďto jeden plochý kontakt - tam zapojte drát vedoucí z kontrolky dobíjení, nebo má dva ploché kontakty, pak na druhý připojte plus od zapalování, jinak to dobíjet nebude. Z hlavy si nepamatují, který kontakt je který.
Pochopitelně s 12V alternátorem musíte mít vše 12V. Ten motor měl původně velmi nespolehlivé 6V dynamo.
Jaké máte zapalování, netuším. Zcela jistě ne originální, když je tam dvouvývodová cívka místo rozdělovače.
Nejsem specialista na Káčka, ale mě to připadá jako řádně zbastlené K750. Podle tvaru trubek rámu. Převodovka novějšího typu s uřezaným domečkem vzduchového filtru. Ta svíčka narvaná místo spínače neutrálu nemá chybu.
Schéma elektriky jako na Káčko, případně upravit podle přepínačů na řidítkách co tam máte (není na fotce).
Ten moderní alternátor má buďto jeden plochý kontakt - tam zapojte drát vedoucí z kontrolky dobíjení, nebo má dva ploché kontakty, pak na druhý připojte plus od zapalování, jinak to dobíjet nebude. Z hlavy si nepamatují, který kontakt je který.
Pochopitelně s 12V alternátorem musíte mít vše 12V. Ten motor měl původně velmi nespolehlivé 6V dynamo.
Jaké máte zapalování, netuším. Zcela jistě ne originální, když je tam dvouvývodová cívka místo rozdělovače.