Reportáž z továrny

Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Reportáž z továrny

Re: Reportáž z továrny

od Me2d » 25 led 2011, 21:37

Kdyby se povedlo nějaký záznam bych si klidně koupil a podpořil tím poprodejní servis ;)

Re: Reportáž z továrny

od Dneprstein » 25 led 2011, 16:50

Pokud vím, tak ho snad má (nebo měl) Pavel. Kdysi se z toho na nějakym srazu kousek pouštěl...

Re: Reportáž z továrny

od Němec » 25 led 2011, 15:00

a ten "dokument pro rakouskou televizi" někde k mání je? :)

Re: Reportáž z továrny

od Me2d » 25 led 2011, 11:16

No a jezdit s rus spz a každý dva roky jezdit do ruska na stk máš vystaráno o dovolený, země je to veliká a vzdálenost mezi jednotlivými stk doooost veliká, tak by bylo co poznávat a můžeš až do Číny... :-D

Re: Reportáž z továrny

od Dneprstein » 25 led 2011, 10:53

Jak Pavel svého času dovezl ty motorky, tak to nebyl v pravém smyslu dovoz z Ruska. Oni na těch motorkách odtamtud sice přijeli, ale kdyby to nebylo navázáno na akci z Lince (a natáčení dokumentu pro rakouskou televizi), tak by to asi neproběhlo. Ty motorky byly prakticky Lincem objednané k dovozu do Evropy, akorát s tím, že si je vyzvednou přímo v továrně...

Re: Reportáž z továrny

od Me2d » 24 led 2011, 22:59

Ano děkuji, Honzu Průchu jsem poznal hned jakožto gurua Moto Guzzi v čechách a oni mu ty kozy nějak opadly v Rusku :-). GUZZI je moje srdeční záležitost. Jinak asi moooc záživná jízda, takhle nějak jsem to myslel...

Re: Reportáž z továrny

od Michal » 24 led 2011, 22:41

Pavel Kučera si jednou s přáteli dovezl 4 nové sajdy po ose z Irbitu do ČR.
Vyprávění má zde http://www.ural.cz/zuraludocech.htm

Ještě bych upozornil, že verze Uralu pro ruský trh může být jiná, než pro Evropský. Například bych se divil, kdyby měla katalyzátory, přisávání vzduchu do výfuku pro přídavné spalování.
Pro EU dělají jiné typy, než pro USA (kvůli rozdílným technickým předpisům) a také jiné, než pro Austrálii nebo Anglii (oboje se sajdou na levé straně). V EU jde příhlasit pochopitelně jen poslední typ evropské verze, myslím že splňuje EURO3. Žádné jiné typy tu nemají typové schválení.

Re: Reportáž z továrny

od Me2d » 24 led 2011, 22:28

Taky moc pěkná reportáž z fabriky z roku 2007

Re: Reportáž z továrny

od veverka » 24 led 2011, 22:09

Treba google nezna rusky cesty :-) Kdysi jsme v nejakym vyhledavaci, myslim ze zrovna googlu, z legrace zadali cestu z USA so Evropy, vysledek byl plan cesty k mori, pak "swim across the Atlantic ocean" a pak zase plan cesty. Ted uz to tam bohuzel neni :-)
Kamaradi po nejakych cestach jeli, pro mistni normalni cesta, kde jezdily i kamiony, pro nasince neskutecnej offroad. Nejakou mapu meli, a ta cesta na ni pry byla :-)

Re: Reportáž z továrny

od Me2d » 24 led 2011, 22:04

Nechci to vozit, clo je 6% na nový stroj, ale ty cesty nejsou právě ani na mapách :-), z legrace jsem chtěl zjistit kolik je to km a google nenašel ani cestu z Irbitu na nejbližší letiště v Ekatěrinburgu :-D

Re: Reportáž z továrny

od veverka » 24 led 2011, 21:58

Dalsi vec pri dovozu novy motorky z Irbitu by bylo clo, vsechny mozny poplatky a kdesi cosi, takze pochybuju, ze bys to nakonec dostal domu levneji nez od Pavla a ty nervy za to asi taky nestojej. Pokud bys to teda dovez v jednom kuse, protoze co sem videla video kamaradu, co jeli z Kyrgyzstanu autem, tak ty cesty tam jsou mozna tak na mapach.

Re: Reportáž z továrny

od Me2d » 24 led 2011, 19:01

jejich ceník přímo stránky irbitu

Re: Reportáž z továrny

od Němec » 24 led 2011, 18:49

tak nějak - pokud chceš motorku s hnanou sajdou pak moc výrobců tohle nenabízí. :lol:
tou "konečnou" cenou myslíš cenu z ceníku, co jsem dal link, nebo cenu z tý reportáže?

Re: Reportáž z továrny

od Me2d » 24 led 2011, 18:37

Je to jako sranda, ta cena je z jejich ofiko ceníku jako konečná cena, jinak cena je po evropě +- stejná, to víš že bych chtěl nového, jen holt nejsem podnikatel a jako většina jsem živitel rodiny a dát 3 kila za motorku, která se mi líbí je prostě moc, no a to chci hnanou sajdu, nebudem řešit finance, to každýho věc, buď chceš, nebo ne, že? :-) jsem prostě čekatel na svýho urala.

Re: Reportáž z továrny

od Němec » 24 led 2011, 18:25

do toho bych nešel. nerad šetřím na nesprávným místě. a pravda no, jako majitel motorky od Pavla jsem v tomhle vcelku loajální, takže si nedokážu představit jak píšu do Irbitu - dobrý den, v evropě to máme docela drahý, pošlete mi to za svou cenu v rusku (mimochodem tu ruskou bys podle mě nedostal, protože mají doporučený maloobchodní ceny tak bys to dostal za tu ne? ) - třeba počítám obdoba rangera má MSRP - 13500 dolarů )
Patrol bez rezervy, zahrádky světlometu a kdovíčeho ještě kolem 12tis dolarů
http://www.motorcycle.com/specs/ural.html
a docela by mě zajímalo, jak by to bylo s případnýma garančníma prohlídkama nebo s vážnější poruchou motorky :)
takže bůchví nakolik by ses nakonec s individuálním dovozem dostal :)

a být výrobce, tak se snažím prodávat přes svou dealerskou síť, která je v evropě vcelku slušná. jako výrobce bych vlastně neviděl důvod, proč někomu v ČR prodat motorku levněji neoficiálně, když mám v ČR zastoupení..

mimochodem prodeje motocyklů ural vzrostly loni o 39% - nejspíš to mají vztaženo rok 2010 ku 2009

Nahoru