od Michal » 23 črc 2015, 22:55
Tento stroj si nepamatuji, že bych na srazech potkal. Podle úprav předpokládám že hodně jezdil v terénu a v zimě, očekával bych tedy následky soli. Ty jsou obvykle vidět jen z blízka. Vzhledem k modelovému roku a kilometrům lze očekávat nutnost údržby, pokud ji průběžně nedělal předchozí majitel. Já mám stejný ročník i kilometry, už jsem musel měnit pístní kroužky, skoro všechny gufera, rozvodová kola, ložiska převodovky. Pokud nikdy nezalapovával ventily, budou zralé na brusku a sedla na frézky. Uložení sajdového kola pak možná nebude potřebovat jen nová ložiska (chybí utěsnění, teče do nich voda a sůl) ale možná i hřídel s unašečem - to je konstrukční slabina. Ventilová vodítka budou nejspíš zralá na výměnu. Moje už jsou, někteří je měnili i dřiv. Je tedy možné, že začnete dílama za 15 litrů a mnoha večery v garáži. A nebo to také vše může být už udělané. To se bohužel nedá zjistit bez důkladné prohlídky, něco jen při částečném rozebrání stroje.
O tom výfuku mám trochu pochybnosti že funguje dobře. Je otázka, zda k tomu má i originál.
Ty neorigo tlumiče můžou být jen výhodou, originály z té doby jsou hrozně tvrdé, na hrbech pruží v podstatě jen sedlo.
Ta cena je otázka, pokud je provedena údržba a výměna problémových dílů, pak by mi přišla přijatelná. Pokud ne, je to 20 litrů nad cenou, za kterou byly v Německu stroje obdobného stavu.
Tento stroj si nepamatuji, že bych na srazech potkal. Podle úprav předpokládám že hodně jezdil v terénu a v zimě, očekával bych tedy následky soli. Ty jsou obvykle vidět jen z blízka. Vzhledem k modelovému roku a kilometrům lze očekávat nutnost údržby, pokud ji průběžně nedělal předchozí majitel. Já mám stejný ročník i kilometry, už jsem musel měnit pístní kroužky, skoro všechny gufera, rozvodová kola, ložiska převodovky. Pokud nikdy nezalapovával ventily, budou zralé na brusku a sedla na frézky. Uložení sajdového kola pak možná nebude potřebovat jen nová ložiska (chybí utěsnění, teče do nich voda a sůl) ale možná i hřídel s unašečem - to je konstrukční slabina. Ventilová vodítka budou nejspíš zralá na výměnu. Moje už jsou, někteří je měnili i dřiv. Je tedy možné, že začnete dílama za 15 litrů a mnoha večery v garáži. A nebo to také vše může být už udělané. To se bohužel nedá zjistit bez důkladné prohlídky, něco jen při částečném rozebrání stroje.
O tom výfuku mám trochu pochybnosti že funguje dobře. Je otázka, zda k tomu má i originál.
Ty neorigo tlumiče můžou být jen výhodou, originály z té doby jsou hrozně tvrdé, na hrbech pruží v podstatě jen sedlo.
Ta cena je otázka, pokud je provedena údržba a výměna problémových dílů, pak by mi přišla přijatelná. Pokud ne, je to 20 litrů nad cenou, za kterou byly v Německu stroje obdobného stavu.