K 750 Trošku dražší :D :D

Pravidla fóra
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: K 750 Trošku dražší :D :D

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Jirka-hk » 30 kvě 2016, 21:50

Pěkně děkuju...svět se zbláznil...krapánek přes čáru...takovýdleho kočkopsa prodat za tolik...a eště se s tím chlubit... nezávidím tomu bláznovi co si to koupil, až procitne ze sna..........................hezký den

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Davy » 30 kvě 2016, 09:11

navrhuju pozlatit, to zvedne cenu o dalsich 300 000,- ;)

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od motocentrumcb » 30 kvě 2016, 09:01

vcelku mě překvapila poklidná reakce ne inzerát a tak si troufnu příspěvek. Dneska všechno začíná poděkováním a tak děkuji místnímu dodavateli dílů i za odborné konzultace.
Zadání bylo "sovětský veterán". Původně sme připravili motor Ural 650(je na prodej), ale nevypadal dost staře tak proto K750.
rám dlouhý Dněpr s pohonem sajdy a brzdy na všechny kola. Blatníky, nádrž, sedlo M72Chine a asi největší problém je tam napasovat.
Při zajíždění jsem příjemně držel 80-90km/hod i 40km bez ubrání. Motorka už stojí vystavená na jihu u moře a asi moc jezdit nestihne.


Celkem za díly 155473,-
Lak+linky 26000,-
Chrom 4000,-
RZ+TK+EK+magistrát 35000,-
Drobný materiál svíčky,olej,žárovky,… 10000,-
…………………………………………………………………………………
Celkem s díly . 230000,-
+ Práce 425 hodin . 90000,-
CELKEM………….320000,-

MG

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Jarda » 30 kvě 2016, 00:00

A to jsou jaké?

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Michal » 29 kvě 2016, 23:35

Fapeko, tím zaplavením objednávkami je myšleno zdvojnásobení ročních prodejů tím, že by si jeden z nás tady koupil nového Urala? :-)
Obávám se, že tím dobrovolníkem nebudu. Ikdybych na to měl, současný model má dva konstrukční nedostatky, přes které bych se při této ceně nepřenesl.

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od fapeko » 29 kvě 2016, 12:20

Sakra Michal mě zase prokoukl :x :( Říkám si je tu nějak mrtvo ,tak proč neoživit staré dilema Ural vs Dněpr vs M72 s tím že nový Ural bude mít od vás reklamu a dealer bude zaplaveny objednávkami :lol:

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Michal » 29 kvě 2016, 11:55

Pánové, chytáte na první šlápnutí. :-)
Fapeko je prostě staromilec. Káčko a eMka nade vše. Když ji máš rád, přehlížíš drobné nedostatky, jako třeba že je vyrobená z tak hrozného bláta, že každých 20.000km je potřeba kompletní generálka všeho.

Znal jsem člověka, co si v tomto tisíciletí koupil nového klasického Žigula 2107. Všemi moderními auty pohrdal.

Každý máme na nové a staré stroje svůj názor.

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Dněprák » 29 kvě 2016, 09:26

Jirka-MT9 píše:Nedalo mi to, abych se nezapojil. Podle mne není podstatné kdo na čem jezdí, ale co je zač. My méně majetní jezdíme se starýma Dněprama, ti pilnější si mohou dovolit třeba nového Urala, ale to přece není podstatné. Každá motorka má své kouzlo a pro svého majitele je zrovna ta jeho srdeční záležitost a to je dobře. Osobně si myslím, že srovnávat káčko, Dněpra a Urala nemá smysl. Je to jako srovnání staré Tatry, Moskviče a třeba Octavie. Tatra jezdila do roztrhání těla (sice pomalu, ale jistě), na Moskviče vzpomínám s nostalgií. Nicméně ruku na srdce, byly tyto stroje schopné stejného nájezdu km jako současná auta s minimální údržbou? Moskvič mne vždy dovezl, ale těch hodin v garáži bylo dost. A stejné je to i u Dněpra. Osobně si myslím, že kvalita a jízdní vlastnosti nových Uralů je odpovídající dnešní době. Káčka a Emky jsou krásné, už i historicky cenné. Dněpry jsou levnější varianta na vyblbnutí s nutností častější údržby. No a Uraly? To uvidíme za 10 let - čas prověří jejich kvalitu, ale v současnosti neznám lepší alternativu kromě Urala či Dněpra s motorem BMW, který tomu dá ten správný život. :lol:
Jirko, napsal jsi to hezky. Je jasné, že se to nedá tak úplně porovnávat , ale chtěl jsem to udělat proto, aby si mohli udělat váhavci, kteří se rozhodují jestli Dněpra, nebo Káčko, nebo staršího Urala , případně vrazit prachy do úplně nového udělali obrázek co je vlastně čeká. Nejsem sice žádný Dněproznalec, ale od roku 2007 jsem vyzkoušel, Dněpra 11, Dněpra 16, Dněpra s motorem BMW 800 a nyní Ural 750 SWD.
A je pravda, že jsou dost často házeny tyto stroje do jednoho pytle. Prostě sovětský, ruský nespolehlivý stroj ať, již kvůli konstrukci nebo kvalitou dílů.
A konkrétně u Urala současného si myslím, že už to není tak na pořadu dne. Je jasné, že je to dané také tím, jaké další značky se na výrobě podílí. Ale, to je právě asi to, co Ural zachránilo, na rozdíl od Dněpra, který se sice vyrábí, modernizuje, ale asi se jim nepodaří to co v Irbitu. To byla rozumná cesta a vyplatilo se to.

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Ivo » 29 kvě 2016, 08:34

Jirko, já s tebou naprosto souhlasím. Není podstatné na čem kdo jezdí. Navíc mnoho uralistů dříve jezdilo na dněprech apod. Jen se mi nelíbí to neustálé napadání. Nejde o to, že by se to snad nesmělo. Jen můj názor je ten, že je to neopodstatněné. Co se týče nových Uralů, za něco bych jim utrhnul hlavu. Protože některé zpracování, nebo řešení, je opravdu za trest. Ale Nikdy se mi nestalo, že bych nedojel. A to jezdíme i hodně extrém...

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Jirka-MT9 » 29 kvě 2016, 00:09

Nedalo mi to, abych se nezapojil. Podle mne není podstatné kdo na čem jezdí, ale co je zač. My méně majetní jezdíme se starýma Dněprama, ti pilnější si mohou dovolit třeba nového Urala, ale to přece není podstatné. Každá motorka má své kouzlo a pro svého majitele je zrovna ta jeho srdeční záležitost a to je dobře. Osobně si myslím, že srovnávat káčko, Dněpra a Urala nemá smysl. Je to jako srovnání staré Tatry, Moskviče a třeba Octavie. Tatra jezdila do roztrhání těla (sice pomalu, ale jistě), na Moskviče vzpomínám s nostalgií. Nicméně ruku na srdce, byly tyto stroje schopné stejného nájezdu km jako současná auta s minimální údržbou? Moskvič mne vždy dovezl, ale těch hodin v garáži bylo dost. A stejné je to i u Dněpra. Osobně si myslím, že kvalita a jízdní vlastnosti nových Uralů je odpovídající dnešní době. Káčka a Emky jsou krásné, už i historicky cenné. Dněpry jsou levnější varianta na vyblbnutí s nutností častější údržby. No a Uraly? To uvidíme za 10 let - čas prověří jejich kvalitu, ale v současnosti neznám lepší alternativu kromě Urala či Dněpra s motorem BMW, který tomu dá ten správný život. :lol:

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Ladislav » 28 kvě 2016, 20:38

Ahoj, asi jsem blázen, ale mám už druhého nového Urala za posledních 10 let. Na prvním jsem za 6 let řešil jediný problém a to můj blbý výběr barevné kombinace. Černá s linkama na offroad po lese fakt není nic moc. Prostě mě ho bylo líto. Na druhém, ročník 2012 jsem dodnes řešil pouze výměnu jednoho výfuku (uvolněná tlumící vložka), výměnu zdvihátek ventilů (vadná série) a to je fakt vše. Podotýkám, že vše bylo bez řečí a promtně vyměněno v záruce. Jediné, co mě trochu sere ovšem je, že za ty peníze nejsou kluci z Irbitu schopni utěsnit motor a hlavní převod, že barva na předchozím motocyklu byla sice neekologická, ale kvalitní. Mimochodem dneska jsem se vrátil z Polska z Osvětimi a kupodivu jsem motorku netlačil ani poté, co posledních 100 km jsem jel v prudké bouřce. A abych byl úplně přesný, tak před těmito dvěma Uraly jsem byl hrdým majitelem K 750 a jeho opravama jsem strávil o hodně času víc, než jsem na úkor času stráveného na silnici ochoten motorce obětovat.

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Dneprstein » 28 kvě 2016, 18:18

Já si dokonce "svatokrádežně" myslím, že celkem v pohodě je i Dněpr. - Vepře mám od roku 2001, najel jsem na něm plus mínus 25000 a nejzásadnější závada byl utavený alternátor a závada na bezkontaktu... Ano, jeden čas jsem celkem pravidelně seřizoval (ať už zapalování, nebo karburátory), vím o spoustě věcí, které by se daly "tunit" (vidlice, tlumiče, spojka), ale naučil jsem se s tím žít... V motoru jsem měnil kroužky, na spojce čepy a v převodovce ložiska...

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Jirka-MT9 » 28 kvě 2016, 17:20

Tak ať Vám to jede Ivane a hezky si to užijte :) .

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Dněprák » 28 kvě 2016, 12:44

fapeko píše:Asi opravdu neumíte číst .Píše tam Dněpr,Ural,M72 +retro motocykl no a s toho vyplývá ,že si to stavěl k obrazu svému a neřešil originalitu k danému typu motorky.
Cena se mi taky nezdá nějak šílená ,protože než si koupit nového Urala za skoro pul mega a po 6000km tam měnit celý motor a pořád řešit nějaké problémy ,tak si postavím takový retro motocykl z původních nových dílů a vím ,že mě ta motorka někde nevypeče na cestě. A taky nezapomente ,že je to firma a musí se ji zaplatit práce +náklady
No nechci být žádný řiťolezec, jak jsem již někde na fóru četl, ale nedá mi to. Na Uralu mám nejeto k dnešnímu dni 5 000 km ( takže uvidíme jestli motor vydrží do 6000 km, může se stát cokoliv, je to stroj) a řešil jsem následující závady.
1) Přepálení pojistky - zjištěn špatně vedený kabel ke světlu, kdy došlo k jeho prodření.
2) Měkká páka k ovládání spojky, spojka úplně nevypínala - ihned zaslána dobrá
3) Po dešti se srazil povlak na sajdu - ihned vyměněn za jiný - již bez problémů
Samozřejmě jsou věci, které by mohly být lepší. Osobně se mi moc nelíbí stav laku, ale myslím, že jsem si to způsobil sám tím, že jezdím i v zimě a motocykl není tak chráněn proti soli jako auto.
Cena je dost vysoká a pokud bych hodlal jezdit s tímto motocyklem jen na pár srazů v roce, asi bych si ho také nekoupil. Ale jezdíme s ním na dovolenou místo autem, takže ho využijeme dost. A pokud chce někdo tento druh motocyklu, vzhledem k tomu, že takový nikdo jiný nevyrábí, není jiné volby.
A kdyby ho náhodou vyráběla třeba Honda, nebo BMW myslím, že by se nám zdál Ural docela levný.
Taky tady bylo řečeno, že je zákaz psát negativně o Uralech hlavně těch nových. Nevím nic o takovém zákazu a právě proto jsem chtěl ještě pár kilometrů počkat a podrobně a pravdivě porovnat Dněpra a Urala, klady a zápory jak to já vidím.
Ale napíšu to někdy v červenci , protože v červnu vyrážíme s Janou na cestu Slovenskem křížem krážem. Ne jako s Dněprem okolo Česka podél hranic, ale teď jsem zvolil tento způsob.
Máme na to celkem 11 dní a počítal jsem to zhruba na 3 000 km.

Re: K 750 Trošku dražší :D :D

od Ivo » 28 kvě 2016, 10:32

Tak teď jsme dostali vyjádření znalce, který jezdí na Uralu a má s ním spoustu zkušeností... Hmm, co na motoru jsem vyměnil za 30tis km já ??? Hmm, gumové díly a rozvody kvůli hlučnosti. Jooo, hotová generálka motoru :D No a ještě jsem měnil ložiska v převodovce.Na to nesmím zapomenout ;) Asi jsem moc velký optimista, kdy jsem v dněpru, nebo v emce vozil půlku motorky, abych měl větší šanci, že někam dojedu. Teď už to vážně nemusím dělat. Ale mohl bych ty starší stroje začít kritizovat. A ještě nějakého prodejce, nebo majitele. To bude teprve něco :)

Nahoru