od Dněprák » 29 kvě 2016, 09:26
Jirka-MT9 píše:Nedalo mi to, abych se nezapojil. Podle mne není podstatné kdo na čem jezdí, ale co je zač. My méně majetní jezdíme se starýma Dněprama, ti pilnější si mohou dovolit třeba nového Urala, ale to přece není podstatné. Každá motorka má své kouzlo a pro svého majitele je zrovna ta jeho srdeční záležitost a to je dobře. Osobně si myslím, že srovnávat káčko, Dněpra a Urala nemá smysl. Je to jako srovnání staré Tatry, Moskviče a třeba Octavie. Tatra jezdila do roztrhání těla (sice pomalu, ale jistě), na Moskviče vzpomínám s nostalgií. Nicméně ruku na srdce, byly tyto stroje schopné stejného nájezdu km jako současná auta s minimální údržbou? Moskvič mne vždy dovezl, ale těch hodin v garáži bylo dost. A stejné je to i u Dněpra. Osobně si myslím, že kvalita a jízdní vlastnosti nových Uralů je odpovídající dnešní době. Káčka a Emky jsou krásné, už i historicky cenné. Dněpry jsou levnější varianta na vyblbnutí s nutností častější údržby. No a Uraly? To uvidíme za 10 let - čas prověří jejich kvalitu, ale v současnosti neznám lepší alternativu kromě Urala či Dněpra s motorem BMW, který tomu dá ten správný život.

Jirko, napsal jsi to hezky. Je jasné, že se to nedá tak úplně porovnávat , ale chtěl jsem to udělat proto, aby si mohli udělat váhavci, kteří se rozhodují jestli Dněpra, nebo Káčko, nebo staršího Urala , případně vrazit prachy do úplně nového udělali obrázek co je vlastně čeká. Nejsem sice žádný Dněproznalec, ale od roku 2007 jsem vyzkoušel, Dněpra 11, Dněpra 16, Dněpra s motorem BMW 800 a nyní Ural 750 SWD.
A je pravda, že jsou dost často házeny tyto stroje do jednoho pytle. Prostě sovětský, ruský nespolehlivý stroj ať, již kvůli konstrukci nebo kvalitou dílů.
A konkrétně u Urala současného si myslím, že už to není tak na pořadu dne. Je jasné, že je to dané také tím, jaké další značky se na výrobě podílí. Ale, to je právě asi to, co Ural zachránilo, na rozdíl od Dněpra, který se sice vyrábí, modernizuje, ale asi se jim nepodaří to co v Irbitu. To byla rozumná cesta a vyplatilo se to.
[quote="Jirka-MT9"]Nedalo mi to, abych se nezapojil. Podle mne není podstatné kdo na čem jezdí, ale co je zač. My méně majetní jezdíme se starýma Dněprama, ti pilnější si mohou dovolit třeba nového Urala, ale to přece není podstatné. Každá motorka má své kouzlo a pro svého majitele je zrovna ta jeho srdeční záležitost a to je dobře. Osobně si myslím, že srovnávat káčko, Dněpra a Urala nemá smysl. Je to jako srovnání staré Tatry, Moskviče a třeba Octavie. Tatra jezdila do roztrhání těla (sice pomalu, ale jistě), na Moskviče vzpomínám s nostalgií. Nicméně ruku na srdce, byly tyto stroje schopné stejného nájezdu km jako současná auta s minimální údržbou? Moskvič mne vždy dovezl, ale těch hodin v garáži bylo dost. A stejné je to i u Dněpra. Osobně si myslím, že kvalita a jízdní vlastnosti nových Uralů je odpovídající dnešní době. Káčka a Emky jsou krásné, už i historicky cenné. Dněpry jsou levnější varianta na vyblbnutí s nutností častější údržby. No a Uraly? To uvidíme za 10 let - čas prověří jejich kvalitu, ale v současnosti neznám lepší alternativu kromě Urala či Dněpra s motorem BMW, který tomu dá ten správný život. :lol:[/quote]
Jirko, napsal jsi to hezky. Je jasné, že se to nedá tak úplně porovnávat , ale chtěl jsem to udělat proto, aby si mohli udělat váhavci, kteří se rozhodují jestli Dněpra, nebo Káčko, nebo staršího Urala , případně vrazit prachy do úplně nového udělali obrázek co je vlastně čeká. Nejsem sice žádný Dněproznalec, ale od roku 2007 jsem vyzkoušel, Dněpra 11, Dněpra 16, Dněpra s motorem BMW 800 a nyní Ural 750 SWD.
A je pravda, že jsou dost často házeny tyto stroje do jednoho pytle. Prostě sovětský, ruský nespolehlivý stroj ať, již kvůli konstrukci nebo kvalitou dílů.
A konkrétně u Urala současného si myslím, že už to není tak na pořadu dne. Je jasné, že je to dané také tím, jaké další značky se na výrobě podílí. Ale, to je právě asi to, co Ural zachránilo, na rozdíl od Dněpra, který se sice vyrábí, modernizuje, ale asi se jim nepodaří to co v Irbitu. To byla rozumná cesta a vyplatilo se to.