od Michal » 10 led 2023, 18:23
To záleží jen a pouze na technikovi na STK. Jak moc bude nadšený sajdou a kolik toho bude ochoten přehlédnout.
Správně by vás měl vyhodit za nehomologované gumy, za jiný rozměr a dokonce vás může vyhodit i za to, že máte metrický rozměr místo palcového, ač to podle přepočtu zhruba odpovídá. Já zatím běžně procházím s krosovým drápákem 110/90R19, který zatím nemám zapsaný v TP. Ten má ale alespoň DOT schválení. Protože gumy 3.75-19 se nevyrábějí, téměř všichni jezdí na 4.0-19.
Přihlásit to na bílé značky ale může být problém. Proveditelné je to v podstatě jen když to má polák přihlášené na polské normální značky, tedy je k tomu normální EU technický průkaz. Pokud ne, nebo jsou k tomu pochybné papíry, na přihlášení zapomeňte, budete rád když to projde alespoň na Véčka. Jo a ty EU papíry musí být opravdu od káčka, ne od úplně jiné motorky, např vyražené uralí číslo na úplně jiném rámu.
To záleží jen a pouze na technikovi na STK. Jak moc bude nadšený sajdou a kolik toho bude ochoten přehlédnout.
Správně by vás měl vyhodit za nehomologované gumy, za jiný rozměr a dokonce vás může vyhodit i za to, že máte metrický rozměr místo palcového, ač to podle přepočtu zhruba odpovídá. Já zatím běžně procházím s krosovým drápákem 110/90R19, který zatím nemám zapsaný v TP. Ten má ale alespoň DOT schválení. Protože gumy 3.75-19 se nevyrábějí, téměř všichni jezdí na 4.0-19.
Přihlásit to na bílé značky ale může být problém. Proveditelné je to v podstatě jen když to má polák přihlášené na polské normální značky, tedy je k tomu normální EU technický průkaz. Pokud ne, nebo jsou k tomu pochybné papíry, na přihlášení zapomeňte, budete rád když to projde alespoň na Véčka. Jo a ty EU papíry musí být opravdu od káčka, ne od úplně jiné motorky, např vyražené uralí číslo na úplně jiném rámu.