od Jirka-MT9 » 17 čer 2011, 08:36
Ahoj, já mám také originál ukrajinské papíry ke své MT-9 , ale při přihlašování jsem je raději zatajil, neboť pokud je přiznáš, tak se prověřuje odhlášení původním majitelem (a kde máš jistotu že to soudruh odhlásil?). Kromě toho že se prodlouží čas čekání na vyřízení riskuješ možnost, že to někdo na Ukrajině neodhlásil. Pak nastává blbá situace, protože dokud to tam majitel neodhlásí, tak ti to tady nikdo nepřihlásí. Neumím si představit komunikaci s původním majitelem a dokopání ho k odhlášení. Takže osobně radím - papíry si nechat v šuplíku, mít jen nějakou kupní smlouvu o nabytí , dělat mrtvého brouka a nechat to v klidu proběhnout.

Ještě pro doplnění - já také na rámu číslo nemám vyražené, ale do papírů se uvést musí - takže si ho tam vyrob, jinak ti nějaké bude přiděleno.
Ahoj, já mám také originál ukrajinské papíry ke své MT-9 , ale při přihlašování jsem je raději zatajil, neboť pokud je přiznáš, tak se prověřuje odhlášení původním majitelem (a kde máš jistotu že to soudruh odhlásil?). Kromě toho že se prodlouží čas čekání na vyřízení riskuješ možnost, že to někdo na Ukrajině neodhlásil. Pak nastává blbá situace, protože dokud to tam majitel neodhlásí, tak ti to tady nikdo nepřihlásí. Neumím si představit komunikaci s původním majitelem a dokopání ho k odhlášení. Takže osobně radím - papíry si nechat v šuplíku, mít jen nějakou kupní smlouvu o nabytí , dělat mrtvého brouka a nechat to v klidu proběhnout. 8-) Ještě pro doplnění - já také na rámu číslo nemám vyražené, ale do papírů se uvést musí - takže si ho tam vyrob, jinak ti nějaké bude přiděleno.