Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
taky to chce zkontrolovat jestli jde do karbeců dost benzínu hadičky filtr a kohout . mě to dost potrápilo podobným způsobem.
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Místo nádrže provizorně používám zavěšenou velkou injekční stříkačku (150ml) bez pístku a hadičky s T propojkou, bez filtru, takže v přívodu paliva to nebude.
Laboroval jsem naposledy s tím šroubem - ventilem, který je zašroubovaný na vstupní straně karbu, někde mezi difuzorem a plovákovou komorou. Nechápu co tam přesně dělá, vzduch volnoběhu prochází normálně na spodní straně difuzoru, tak jako na každém jiném karburátoru.
Laboroval jsem naposledy s tím šroubem - ventilem, který je zašroubovaný na vstupní straně karbu, někde mezi difuzorem a plovákovou komorou. Nechápu co tam přesně dělá, vzduch volnoběhu prochází normálně na spodní straně difuzoru, tak jako na každém jiném karburátoru.
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
To je divný, na Káčku choděj jak švýcarský hodinky a spotřeba mi klesla z 10 litrů na 6,5.
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Zdravím, chtěl jsem se zeptat neměl někdo někdy problém s přeplavováním karburátorů PZ 28 ??
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Používám je již delší dobu - a nic. Přesto - kdosi kdesi psal, že v nich dodávané plastové plováky za moc nestojí a přestávají vinou netěsnosti plavat (a tím začnou přeplavovat karburátor).
Mně se nic podobného nestalo, přesto jsem je vloni raději preventivně nahradil kovovými. Jsou k dostání v např. v několika polských "sklepech".
Mně se nic podobného nestalo, přesto jsem je vloni raději preventivně nahradil kovovými. Jsou k dostání v např. v několika polských "sklepech".
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Díky moc, zkusím se po nich podívat.
Karburatory jsou nový ale je možný ze jsou opravdu plovaky lehký a nebo netesni
ale ještě si říkám jestli se nemůže stát ze se jehla vychyluje vůči díře ?
Karburatory jsou nový ale je možný ze jsou opravdu plovaky lehký a nebo netesni
ale ještě si říkám jestli se nemůže stát ze se jehla vychyluje vůči díře ?
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Ahoj, mé poznatky: Opravdu první serie PZ měli ten mosazný přívod navroubkovaný a zalepený!pete píše:Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.
Dají se koupit i pérácké mosazné plováky, ale drážka se musí udělat o 5 mm výš. Vyzkoušeno
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Udělal jsem poučné video jak nastavit ty Činské karburátory
https://www.youtube.com/watch?v=tShij1qT-FI
https://www.youtube.com/watch?v=tShij1qT-FI
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Paradni tema, ja jsem na K750 taky cerstve presel na PZ28 a elektronicky zapalovani, a je to opravdu znat, jen jsem to jeste nestihl radne project. Mam trosku diru nad volnobehem, ale jenom po prvnim nastartovani, pak uz se to chova zpusobile, jehly mam nadoraz nahore. Nevite nekdo jakej je zavit na trysce u PZ28? Bud tam bude M5 nebo M4, nevite to nekdo z hlavy? Ja protah trysky vrtakem na necelej mm, ale radsi bych koupil nejaky presny (zkusim 0.96mm) K motorce se ale dostanu az o vikendu a netroufnu si odhadnout kterej zavit to byl Diky
help help,, hilfee, pomooooc
pomoooc ,, rozsypal se mi krouzek co drzi vicko,,, nema nekdo v krabici jeden zbytecny??? nebo to fakt mam prilepit plastelinou, jak mi radil mudr Fapeko??? hihi.............mrknete do krabic s bincem.... uctive dekuji
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
tak problem vyresen. zadna vyroba noveho krouzku nebo pracne shaneni,,, pasuje tam zavitem vicko karburatoru jawa 250/350/175.pouze soustruznik odpichne stred na prumer vicka karb K37.oprava za 50 korun. prisel na to a hned mi volal Pan Mechanik Fanda Burval.Frantisku uctive dekuji, usetril jsi mi spoustu penez za novy karbec a furu starosti.dekuji, Panther