Jirka-hk píše:... ty jsi vážně jinej oddíl.
docela rád bych někdy viděl nějakou tvojí práci, abych konečně mohl uznat, že něco umíš, dokážeš poradit a ne že se jenom oháníš tím, co kde kdo zk...il, nebo nedodržel atd, nebo kamarád měl...
Jen si klidně dál motej těsnící šňůry, mazej si papír barvou a těsni si vše třebas hermetikem...
Můžeš klidně začít jíst třebas kořínky, nebo syrový maso, když oheň považuješ za takový pokrok že nejsi ochoten připustit, že to jde i jinač.
S veškerou úctou od silikonu umazaný vůl.
Musel jsem si ulevit.... prosím o přesunutí do popelnice..... Děkuji za pochopení...
Ale já tě chápu, a křivdíš mi, že se jen oháním, kdo co zk...il, ale nediv se, měl jsem vztek, když sundám deklík z vršku hlavy a tam zapatlané vlásenkové pružiny, vahadla červeným silikonem., který také spojoval přetržené těsnění.. Je to hrozná moda, J 500 ccm po renovaci, cena skoro 300000 kč a všude čumí červený silikon, atd. atd. Přitom při použití šedého, popřípadě bílého /např. vynikající je bílý , který používá koncern VW sice cena je 600 kč, ale nemá konkurenci/nic nenarušuje vzhled motorky. Vždyť v dobách výroby stroje tohle neexistovalo..Začalo to za rozvinutého socialismu, když začali používat cizí výrobky a např. motory z opraven a STS byly těsněny tímto zázrakem , někdy i u stržených závitů byla na šroub namotána koudel a šroub napatlán silikonem..Takže na to mám určitou alergii, a hlavně neber to osobně. Přitom kolikrát stačí tak málo, udělat těsnění nebo i použít novou gumičku, pokud to tak dřív bylo...Jsem asi staromodní, ale mám zato, že se mechanik má pokud možno snažit o to, aby na motoru, který dělal nebylo téměř vidět, že byl rozebrán..Takže sorry, pokud jsem někoho nechtěně urazil. Není to mým záměrem..taky proč..