Ahoj Všem,
chci se zeptat už jste někdo byl na STK s Dněprem nebo Uralem po zavedení nové legislativy ( focení, přehnané řešení vzhledu doplňky atd)?
podělte se o zkušenosti jestli řeší na STK např. předělané sání, doplněný chladič oleje, doplněné filtry, kanystry, muniční bedny, brašny, nosiče atd.
STK
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Re: STK
Byl, je to technik od technika. V mém případě na Uralu nevadily offroad úpravy, nehomologovaný laďák ani jiné rozměry gum. Na Dněpru ale měl velký problém s tím, že na štítku je jen číslo rámu a ne celý VIN. Nechtěl pochopit že u Dněpra si VIN vymyslel až český úřad, od výrobce žádný nebyl.
Protože i na stejné STK vás každý technik bude jebat za něco jiného, je to celé loterie.
Protože i na stejné STK vás každý technik bude jebat za něco jiného, je to celé loterie.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: STK
Byl jsem s Uralem a jak píše Michal. Je to o štěstí na chlapa. V mém případě proběhla standardní sada dotazů kolik to stojí, kolik to žere, jak se to sere atd. a byl klid. Na výbavu se ani nepodíval. Za mnou byl kluk s Hornetem a ten dostal pokouřit za laďák a jel s STK na 30 dní domů.
Re: STK
Byl jsem z Dněprem 650 a technik na mě vybafnul, že blinkr je na blatníku sajdy a druhý na přední vidlici.
Že nejsou ve stejné výšce ani místě, a že mi to dá jen na 30 dnů.
Slušně jsem mu konstatoval, že se to tak originálně vyrábí a že kvůli němu nebudu montovat tykadlo na sajdku.
Nejvíc byl nadšený, když jsem mu zatroubil mám hooodně silný klakson a ještě montovaný pod světlem a ne pod nádrží.
A z haly STK jsem to raději vytlačil
Že nejsou ve stejné výšce ani místě, a že mi to dá jen na 30 dnů.
Slušně jsem mu konstatoval, že se to tak originálně vyrábí a že kvůli němu nebudu montovat tykadlo na sajdku.
Nejvíc byl nadšený, když jsem mu zatroubil mám hooodně silný klakson a ještě montovaný pod světlem a ne pod nádrží.
A z haly STK jsem to raději vytlačil

Honda VFR750
Dněpr 650
Dněpr 650
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: STK
Na motocyklech vyrobených po 1.7.1972 jsou blinkry povinné.
Don't give in without the fight!