Problem s doklady
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Re: Problem s doklady
Já bych k těm nevýhodám zelených značek dodal jednu zásadní: U veteránské testace vám nějaký píčus bude kecat do toho jak má vaše motorka vypadat. Dokud tak vypadat nebude, neprojdete. Pokud budete mít smůlu, narazíte na někoho kdo má nějaké zvrácené představy a zcela mylné doměnky, v jakém provedení těch kterých detajlů to sjelo z výrobní linky. Pokud máte štěstí, projde jako Hipík se samodomo stavbou, kde polovina dílů byla vyrobena v garáži, nikoliv v továrně.
Míra může vyprávět. Kvůli těmhle čůrům Dněpra na zelených značkách prodal (nebo stále prodává).
Zde hodně záleží na tom, zda chcete mít stroj přesně takový, jak sjel z výrobní linky (což nikdo s jistotou nemůže vědět), nebo vylepšený a přizpůsobený k radosti z jízdy a vašemu vkusu.
Míra může vyprávět. Kvůli těmhle čůrům Dněpra na zelených značkách prodal (nebo stále prodává).
Zde hodně záleží na tom, zda chcete mít stroj přesně takový, jak sjel z výrobní linky (což nikdo s jistotou nemůže vědět), nebo vylepšený a přizpůsobený k radosti z jízdy a vašemu vkusu.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Problem s doklady
Jojo myslím že Michal to zhodnotil zcela přesně.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Jawa 250/353
K-750
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 úno 2014, 13:58
- Bydliště: Sobčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s doklady
Spousta lidí si to více než trochu plete. Zelené značky nejsou normální značky, jsou určené pro veterány a o tom to je, to snad musí každý pochopit a respektovat. Když chci veterána tak ho musím mít v takovém stavu v jakém, nebo hodně podobném ho vyrobili v továrně. Podstatou veteranizmu je uchovat to vozidlo v původním a nebo renovovaném stavu, ne podpora nějakých staveb nebo přestaveb tak jak by si to mnozí přáli že si upraví veterána k obrazu svému a potom na něho chtějí veteránske značky jako na originální stroj. Každý se musí rozhodnout co vlastně chce, a podle toho postupovat. Nikdo vás nenutí testovat tam kde nejsou těmto strojům nakloneni.
Re: Problem s doklady
Ahoj,přidám jedem problém k veteránským dokladům,má ho klega z klubu,táhne se to již dva roky a ještě to není dořešené.Měl z vlastní viny nehodu s Fiatem 500 na vet.značkách.Samozřejmě platnou testaci,kartu a podobně.
Bohužel jeho spolujezdec byl vážně zraněn(levá noha,rameno,hlava)a strávil 4 měsíce v nemocnici.
No a zdravotní pojišťovna se teď domáhá nemálé úhrady za část léčení z důvodu že v zákoně je uvedeno že historické vozidlo
nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a běžného užívání pro vlastní potřeby.
Zatím nevíme jak to dopadne,psal k tomu už i vyjádření předseda našeho veteránklubu,ale boj s právníky pojišťovny je těžký...
Bohužel jeho spolujezdec byl vážně zraněn(levá noha,rameno,hlava)a strávil 4 měsíce v nemocnici.
No a zdravotní pojišťovna se teď domáhá nemálé úhrady za část léčení z důvodu že v zákoně je uvedeno že historické vozidlo
nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a běžného užívání pro vlastní potřeby.
Zatím nevíme jak to dopadne,psal k tomu už i vyjádření předseda našeho veteránklubu,ale boj s právníky pojišťovny je těžký...
Re: Problem s doklady
On vezl spolujezdce za úplatu, či jinak s vozidlem podnikal? Asi ne. A běžné užívání pro vlastní potřeby je například denní dojíždění do zaměstnání, takže záleží co uvedli do protokolu a na kvalitě právníků. Osobně bych tvrdil že jsem jel na sraz, na zkušební či kondiční jízdu. Pak by neměl být žádný problém (to nelze považovat za běžné používání pro vlastní potřebu).
Re: Problem s doklady
Jasně, každá jízda s veteránem je svátek, výjimečná událost. Vždyť se vlastně furt opravuje, čeká na díl a zlepšuje.
V roce 2015 se mi podařilo 2 x si udělat radost a jet do práce. Normální je vlézt do oktávky a se spotřebou 4/100 se ještě napůl cestou dospat.
Takže sváteční jízda je neprůstřelný argument. Sokol sice bere 6 tis. za hodinu – tady by se sice jednorázově vyplatilo ho najmout, jenže síla těch šmejdů, které má k dispozici pojišťovna je v tom, že oni případ mohou táhnout - sice s průměrným intelektem, ale léta. Jsou placeni paušálně.
A tím finančně zničí každého průměrného občana.
V roce 2015 se mi podařilo 2 x si udělat radost a jet do práce. Normální je vlézt do oktávky a se spotřebou 4/100 se ještě napůl cestou dospat.
Takže sváteční jízda je neprůstřelný argument. Sokol sice bere 6 tis. za hodinu – tady by se sice jednorázově vyplatilo ho najmout, jenže síla těch šmejdů, které má k dispozici pojišťovna je v tom, že oni případ mohou táhnout - sice s průměrným intelektem, ale léta. Jsou placeni paušálně.
A tím finančně zničí každého průměrného občana.
Re: Problem s doklady
At nezakládám nové vlákno.. jde na MT10 hodit kyvku a žádat o zelený nebo to jde jen s teleskopickýma? Nemám ponětí zda se s kyvkou vyráběly..?
Děkuji za odpověd
Děkuji za odpověd
Dněpr MT 11
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Problem s doklady
tech variant zelenych je vicero, pokud jsi schopen dolozit, ze se to delalo jako dobova uprava ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Problem s doklady
no to asi zatím nejsem..
jak to bylo vůbec s kyvkama? od kdy se začaly dávat?

Dněpr MT 11
Re: Problem s doklady
Jak to dopadlo?Polské papíry by jsi měl normálně přihlásit,je to unie,takhle
mi to aspon povídali na úřadě.
mi to aspon povídali na úřadě.