od host » 10 bře 2023, 07:27
Dvě minuty je poměrně dlouhá doba na to, aby se válce zahřály na teplotu větší než "vlahou". Kór když jsou čerstvě po výbrusu a párkrát si vrknete plynem. Potíž je v tom, že nevím, co je míněno "vlahým" a co jako "rozpáleným"... Osobně si myslím, že za dvě minuty běhu na místě s občasným protůrováním nelze teplotu fungujícího válce (hlava, přední část okolo výfuku) označit pouze jako "vlahou". Zaměřil bych se spíš na ten chladnější válec, je vůbec funkční? Často se stane, že pod plynem jdou oba a na volnoběh jeden válec statuje a pufá prakticky naprázdno. Zkoušel jste střídavě odpojit zapalovací kabely za běhu motoru? Po výbrusu se bude víc hřát každý motor, teplo vznikne pouze spalováním a třením. To tření se výrazně zvýší, motor je třeba více chladit. Dále bych se vykašlal na trápení na stojanu a vyzkoušel bych při opatrné zajížděcí jízdě. Až potom, co se třeba bude na válci škvařit barva a mastnota a bude mít sklon se kousnout, dělal závěry o přehřívání.
Zázraky se (obvykle, v technice) nedějí.
Dvě minuty je poměrně dlouhá doba na to, aby se válce zahřály na teplotu větší než "vlahou". Kór když jsou čerstvě po výbrusu a párkrát si vrknete plynem. Potíž je v tom, že nevím, co je míněno "vlahým" a co jako "rozpáleným"... Osobně si myslím, že za dvě minuty běhu na místě s občasným protůrováním nelze teplotu fungujícího válce (hlava, přední část okolo výfuku) označit pouze jako "vlahou". Zaměřil bych se spíš na ten chladnější válec, je vůbec funkční? Často se stane, že pod plynem jdou oba a na volnoběh jeden válec statuje a pufá prakticky naprázdno. Zkoušel jste střídavě odpojit zapalovací kabely za běhu motoru? Po výbrusu se bude víc hřát každý motor, teplo vznikne pouze spalováním a třením. To tření se výrazně zvýší, motor je třeba více chladit. Dále bych se vykašlal na trápení na stojanu a vyzkoušel bych při opatrné zajížděcí jízdě. Až potom, co se třeba bude na válci škvařit barva a mastnota a bude mít sklon se kousnout, dělal závěry o přehřívání.
Zázraky se (obvykle, v technice) nedějí.